..

Sådär då har man tränat lite på crosstrainern.. :) Mycket skönt med sååå jobbigt, snacka om att man är otränad. Men nu ska jag träna en stund på den varje dag. Så får man se om det ger någon skillnad.. Ska även ta min vikt så man ser om de minskar något.. :P brände iaf 330 calorier på crosstrainern.. Tycker jag är rätt så bra för jag stod inte så värst länge. bara 12 minuter men de räckte för att svetten skulle börja rinna. Efter det hoppade jag lite hopprep med :P Var ju inte igår precis som man gjorde det och det kändes. Gud så dålig jag var.. :/ Men ska bli bättre på det med.. Så ska bli spännande och se om de händer något på en månad..

Isabelle ligger på mage just nu och tränar nacken lite. Men det låter inte som att hon tycker det är så kul längre.. Men det vore bra om hon kunde ligga lite mer på mage dagtid så hon tränar nacken lite mer :) Fast hon är rellativt stadig i nacken men det gör ju inget om hon blir ännu mer stadig..




nej nu var det tydligen inge roligt längre att ligga på mage så fick vända henne och ge henne nappen.. La henne på sidan men hon rullade över på rygg :) Mammas lilla duktiga tjej :)

Nej nu ska jag kila vidare....

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0