En fullspäckad dag även denna. Åkte till å...

En fullspäckad dag även denna. Åkte till åker för att hämta Sarah för hon skulle klippa sig. Sen åkte vi och köpte skor och hårfärg sen när vi kom hem så färgade jag hennes hår. Vi åt middag och Isabelle har pratat rätt så mycket idag. Vaknade imorse av att hon låg bredvid mig och pratade med sin pappa. Så mysigt att vakna till :) sen satt vi och pratade lite om hur man kan möblera om i sovrummet så ska bli spännande och se imorgon. Ska även bygga ihop spjälsängen eftersom Lillpluttan har växt ur vaggan. :) stora tjejen :) lite av det som hänt under dagen. Imorgon blir det nog en tripp till västerås och Ikea :) Nej nu ska jag mysa lite med min underbaraste och sen sova. Puss och Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0