Då var det kväll igen då;) så skönt att sl...

Då var det kväll igen då;) så skönt att slå sig ner i fotöljen. Har lite känningar i ryggen. Ska lägga mig på värmedynan ikväll igen. Ska nog även lägga den en stund vid nacken.. Skönt :) jag var lite uttråkad förut så jag och Isabelle tog en tur med mammas bil. Den måste ju oxå köras lite så den inte står still allt för länge. Åkte ut mot torshälla och såg att dom hade självplock av jordgubbar där på ett ställe :) ska nog ta oss en tripp dit någon dag :) hoppas det inte är allt för dyrt att plocka själv bara. Någon som vet vad det kostar? :) Nej nu ska jag vänta på att chokladpuddingen blir klar. Sen ska jag bara njuta av kvällen :) vet ni om det är något bra att se på tv ikväll? Någon bra film? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0