Då har jag gått till lägenheten med en tom...

Då har jag gått till lägenheten med en tom vagn och såklart så kommer grannarna och vill titta men det fanns ju ingen Isabelle i vagnen. Hon var ju i lägenheten. Var så mysigt att bara pussa och ha henne i famnen när jag kom. Tror hon har saknat sin mamma och pappa lite .. Innerstinne :) nu ligger och och sprattlar, hickar och jollrar i sitt babygym :) riktig fart är det på henne :) trots hickan.. Om en stund ska vi gå till Tuna park och kanske en sväng till barnens hus.. Sen ska vi göra en jordgubbstårta :) fira pappa Andreas lite i förväg :) han fyller ju om någon vecka. Vad ska man ge honom i present? Så svårt, har ni några förslag? Nej nu ska jag pussa lite till på Isabelle :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0