:D

Sådär då har vi fixat ett sparkonto till lillpluttan. Fixade även ett gemensamt konto till oss :) Känns verkligen att man är vuxen när man går med sin sambo till banken och fixar ett gemensamt konto :) Stolt.
Sen gick vi till Clase ohlsson för att se på det där mitt första år bok. Men hittade ingen :( Gick förbi en annan typ bok affär och dom hade massor såna.. Men tyckte att priset var lite väl häftigt för de.. KOstade runt 300. Kanske Coop kan ha? Får kika där sen.

Efter stan ville jag ha slagsta glass. Har inte ätit någon än i år ??? :O Men det var mycket folk som vanligt så jag fick nöja mig med en mjukglass från coop. Smakade lika bra det för Älsklingen bjöd mig :)

Innan vi åkte ner på stan så glömde vi såklart att ta med oss alla kort som ska i väg. Så när vi kom hem tog jag med mig Isabelle i vagnen så  gick vi och postade dom.
VI gick även en sväng till tuna park.

Skrev ju igår att jag hittade ett par skor på tuna park som inte Andreas tyckte om. Men jag kunde inte riktigt släppa dom här skorna. Dom satt bra på foten och var sköna. Låg och tänkte på dom igår kväll och har även tänk på dom idag. Så vi gick till tuna park, jag och Isabelle. OCh jag provade dom igen. MEN denna gång gick jag inte ut från dinsko tomhänt. Jag köpte dom. Dom var ju på rea och kostade "bara" 199 kr. Inte så faligt och jag känner på mig att dessa kommer bli mina favoriter. Ska bara våga visa dom för Andreas med :P

När jag var ute och gick med Isabelle så hade jag på mig dom skorna som jag köpte igår på ica maxi. Och jag fick ju såklart skoskav av dom.. :( Fan vad jag hatar mina hälar.. Får alltid skoskav där.. Dock tror jag inte att jag kommer få skoskav av dom nya som jag köpte idag för dom sitter annorluna på foten. Dom sitter mer åt. En ballerina sko är ju rätt så öppen. Som ni kanske vet? :P

Jag tycker iaf att dom här skorna är snygga. Sen får Andreas säga vad han vill. Det är jag som ska använda dom inte han. Och dom var inte så faligt dyra. Hade varit värre om dom hade kostat över 500 kr. fast då hade jag nog inte köpt dom. Om jag inte varit helt galen i dom vill säga. Nej jag är nöjd med dom punkt slut!!

Ska ta en bild om dom sen och lägga upp om ni vill?

Nu kanske man ska ta och röra sig ner till köket för att laga lite mat?
Känner att magen börjar kurra lite.
Låter inte som en så tokig idé..

Idag blir det korv. (av de som blev kvar från igår) Och så tänkte jag göra lite makaroner till de. Gott och enkelt :P Kanske inte så nyttigt dock men de skiter ja i idag ;P

Neeej ner mot köket då ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0