besök <3

Då har mina två underbara älsklingar varit här :) <3
Och även mamma och pappa :)
Mamma hade bakat  paj som hon hade med sig. Blåbär och jordgubbs paj :) Gott, med vaniljsås till.. Inte helt fel..
Myste så gott som det gick med min lilla älskling. men när hon börjar protestera och inte vill sitta still längre så orkar jag inte ha henne längre i famnen. Tänk att en tre månaders bebis kan vara "starkare" än sin mamma.. bytte även blöja på henne och det gick rätt så bra..
Men känns inte så där jättebra att inte kunna bära sitt lilla barn.. men jag hoppas att jag snart blir frisk så att jag kan ta hand om henne igen..
Men hoppas bara att det inte tar allt för lång tid..

Man börjar ju längta hem till livet där hemma även fast man får besök varje dag.
Börjar till och med att sakna att åka och handla..

Men det är bara att bita i det otroligt sura äpplet och kämpa på så jag blir bättre snart och får komma hem.
Om jag har tur i veckan så kanske jag får komma hem på permis iaf.
Ska fråga läkaren om det imorgon när hon kommer..

Sen har jag ju datorn nu som är lite sysselsättning.. 
Blir ju rätt tråkigt med bara radio i längden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0