bedtime

Hallo:)
Då var vi hemma igen.
Ska snart gå och lägga mig, börjar bli aningen trött. Men har lärt mig ett nytt spel som jag har fastnat i.. Farligt detdär :P Men jag ska försöka att slita mig till sängen iaf :P

Vi har kollat på film under kvällen och myst. Lill pluttan somnade i min famn och det är så otroligt mysig när hon gör det. Hon sover även denna natt hos sin farmor. Nu börjar man bli lite bortskämd med att få sovmorgon tills man vaknar av sig själv. Kanske inte är så bra ;P Men dom vill ju ha henne så då är det klart att dom får ha henne.. :) Det gör ju oxå att man saknar henne mer och har mer tålamod till henne när hon blir gnällig och så. Inte för att det händer så ofta men..
Hon har det så mysigt i sin säng där hemma.

(Isabelles farmor kommer från Östersund och dom bor i vår lägenhet när dom är här, som ni vet sen innan så bor jag och Andreas och Isabelle i vanliga fall i huset nu under sommaren när mina föräldrar är på semester. Vi vaktar huset som det heter :P . Men nu när dom är här så vill dom låna Isabelle över natten och så och det tackar man ju inte nej till. Inte för att hon är jobbig eller så om nätterna. Men även fast hon sover till kl 6.30 och sen somnar om till kanske halv 10 så blir man ju ändå lite trött. Så då är det skönt att få lite avlastning ibland. Och jag har ju faktiskt inte fått en ordentlig sovmorgon sen hon föddes. Så jag tycker att det är jätteskönt. Men man saknar ju henne enormt mycket på morgonen när man vaknar så jag brukar bara göra mig klar och sen ta mig till lägenheten så fort som möjligt för att mysa med min lilla bebis. 

 Idag fick hon en sängmobil som spelar (såklart) och även rör sig. TACK SÅ HEMSKT MYCKET !! Det var nästan för mycket. Sen fick även  Pappa Andreas skjorta och piratebyxor eftersom han fyller år snart..

Imorgon ska vi nog göra en jordgubbstårta till honom..

Annars så har det inte hänt så mycket under dagens gång.

Förutom att ISabelle gymmar så hon blir helt slut..
Lillpluttan..
Men då sover hon iaf bra ;P
Och om nätterna :P

Nej nu ska jag krypa ner under täcket och njuta av min sovmorgon som jag får imorgon :)
TACK UNDERBARA JEANETTE OCH DAVID!!!
Ni är bäst!!!

Nej sängen var det...
Hörs imorgon..

Pusssss Helen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0