Ännu en fullspäckad dag! Vi har varit på I...

Ännu en fullspäckad dag! Vi har varit på Ikea och där hittade vi lite smått och gott :) vi köpte bla en ny skohylla, den vi har nu är i trä och vi köpte den på de loppis för många år sen. Den är ju inte ens snygg. Nått jäkla hemmabygge. Men den har dugit hittils men imorgon åker den ut fort som attan. Sen köpte vi Tavelramar så vi ska framkalla en massa bilder på Isabelle och sätta upp. Vi köpte även hyllplan som tavlorna ska stå på. :) sen köpte vi lite annat smått och gott :) Isabelle sover inatt i lägenheten med sin farmor och plast farfar blir det. Första natten hon sover utan mamma och pappa. Men det ska nog gå bra. Jag nattade henne och innan vi gick så tittade jag till henne och hon sov så gott :) märkte säkert inte ens att vi gick. Och de lär hon väl inte märka förens imorgon bitti. Får åka dit efter att vi ätit frukost :) Nej nu ska jag somna in till nån film så det blir morgon snart så jag får träffa min sockersöta lilla dotter. Puss och Godnatt på er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0