4/7-11

Hej !
Idag har vi farit runt lite i stan. Tog en tripp till John H för att köpa lite papper till skrivaren. Sen tog vi en sväng ut till Rusta för att köpa lite shampo och lite sånt. Köpte även en hudkräm som är lite drygare än den andra som jag har här hemma. Sen tog vi oss ner till stan för att gå in på banken och öppna ett konto till lilla Isabelle. Men det visade sig att banken hade stängt. Vi missade med typ 15 min :( Så får fixa det imorgon ist. Imorgon kommer det oxå en snubbe som ska prata om lite försäkringar med oss om lillan. Sen efter att han varit här och pratat så ska vi gå till tuna park en sväng :) Andreas behöver nya skor och jag vill oxå ha ett par nya. Får se om jag hittar några.. :)

Just nu tittar vi på lotta på liseberg. Fast det är inte så värst bra artister ikväll.. :/

Inväntar att klockan ska bli 21.30 För då börjar Johan Falk :D
Ikväll är det National target som går :P
Är bara en halv timme kvar innan de börjar så då kanske man ska ta och kolla om man hitar några skor :P
Kan inte gå i ballerina hela tiden för det är inte bra för fötterna att gå med platta skor hela tiden..
Så ska kika runt lite om jag hittar några :)

Nej om man skulle börja kika lite då.. :P

// Helen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0