07/07-11


HEJ!
Underbart väder idag.. nästan 30 grader i solen.. Dock så tycker jag synd om Isabelle. Alldeles för varmt för henne :( Nu har hon äntligen somna till lite i sin babysitter.. Men hon sover inte långa stunder.. Så vi ska snart göra oss klara för att gå en sväng till Tuna park :P :D

Blev lite ändrade planer. Andreas skulle ju åka ner till Småland imorgon med tåg. Men då skulle ha inte komma hem förens på måndag. Och det skulle nästan gå på lika mycket som att åka bil ner. Så han ville att jag och Isabelle ska följa med. Så det blir en tripp till SMåland under helgen. Men vi kommer hem på söndag igen för på tisdag kommer Andreas mamma med familj ner till Oss :D SOM jag saknar dom.. :( Så då vill jag vara hemma nån dag innan så man hinner fixa lite och så :P
Dom kommer att bo i vår lägenhet och vi kommer bo i huset :) Och dom kommer vara här i Eskilstuna en heeel vecka :D Underbart :) Så synd bara att man ses så sällan :( blir ju dock så när det är så många mil imellan.. :(

Som jag skrev så ska vi gå till tuna park om en stund. Vill hitta en skön och sval klänning. Skrev innan att jag inte skulle köpa några kläder och så men om jag hittar en på rean så skadar det ju inte.. :P Men sen är det verkligen shoppingförbud.. Om jag inte skulle vinna på en triss eller nått liknande :P

Nej göra sig i ordning och sen gå iväg en sväng :)

Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0