02/07-11

Hej!
Nu är vi redan inne  i Juli. Vad fort tiden går.. Min lilla älskling har hunnit bli två månader.. :O vart har tiden tagit vägen? Känns som det var igår som jag födde henne..
Nu har äntligen min stora älskling semester :D  Så skönt det ska bli att få njuta av honom nu när han är ledig :) får se till att hitta på en massa saker med :)

Idag har vi ängat oss åt att klippa gräset. Pappa Andreas gjorde det medan jag har damsugit hela huset.. Isabelle var så snäll och lugn när jag höll på så behövde inte ta något avbrött för att göra henne nöjd. Sen kom morbror på besök en snabbis :) Myste lite med Isabelle :)

När vi var klara med damsugning och gärsklipp så åkte vi och tittade på vagnar.. Vill ha en som går in på ledden i bilen istället för på brädden som den vi har nu gör :( blir inte så mycket plats kvar där bak då :(
Hittade en som de säkert kommer bli. En emmaljunga scooter.. går in på den ledd vi vill, är lätt och är lätt att köra.. dock får vi stå ut med nuvarande vagnen tills vintern är över.. För isabelle får inte vara allt för liten i emmaljungan.. hon måste hinna växa till sig lite :P

Efter vagnkikandet åkte vi hem och grillade :P mums, sen tvättade vi bilen och åkte sedan en sväng :P
Nu sitter vi vid varsin dator.. haha..
Ska nog snart krypa ner under täcket.. Börjar kännas lite i kroppen att man hållt på hela dagen och ögonlocken börjar även bli tunga..

Isabelle sover sen ca en timme tillbaka.. :)

Nej borsta tänderna och krypa ner under täcket nu då..
Godnatt

// Helen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0