.......

Skönt att det är fredag och att jag får mysa med min underbara sötnos heeeeela helgen :)
Synd bara att helgen går så fort. Tycker att man borde vara ledig på fredagen eller måndagen med så att man får och hinner vila upp sig på helgen. Men nej så fungerar de ju inte, tyvärr :( Tycker bara så synd om min sötnos som jobbar så hårt på jobbet och sen kommer hem och får stå ut med mig, mitt tjat och min mun som går i ett. Men han kanske inte lider så mycket? :P

Måste samla ork till att baka med, lovade ju att jag skulle baka efterrätten eftersom mamma lagar/gör maten. Det blir smörgåstårta. Jag bara ÄLSKAR mammas smörgåstårta. Den är bara för god.

Sen skulle jag behöva små plocka lite här hemma med, men de är så tråkigt och jag har ingen ork till nått sånt tråkigt idag.

Nej nu ska jag sluta babbla en masssa skit men risken är att de snart blir ett till sådant inlägg :P haha
Blogg lust idag verkar det som ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0