:)

Nu har jag varit en sväng hemma hos päronen på en kopp kaffe. Mycket gott, kände sånt kaffesug att jag var tvungen att ha en kopp. Om jag inte får en kaffebryggare i födelsedagspresent så köper jag en :P För tycker mitt kaffesug ökat på sistonde. Och kan ju inte åka hem till päronen varje gång jag vill ha kaffe.
Nu är de så att jag inte har någon kaffebryggare hemma hos mig. För det har jag, men den gör inget gott kaffe alls. De blir inge bra, mycket konstig kaffebryggare. Så tänkte passa på att önska mig en i födelsedagspresent eftersom jag snart fyller år :P

Efter kaffekoppen åkte jag och handlade, köpte även spolarvätska eftersom de var slut, så nu är de påfyllt :P Vill tvätta bilen med men vill inte göra det själv. Får se om vi gör det ihelgen.

Kom hem för ett tag sen och har ätit lite mellis, så nu väntar jag bara på att klockan ska bli lite mer och att min älskling ska komma hem så vi kan äta mat och ha en mysig fredagskväll. :)

För det är en mycket bra fredag idag :D
Mer än så säger jag inte :P
Köpte en triss för att se om de kunde bli ännu bättre men nej sådan tur hade jag inte. Men dagen är toppen ändå! De krävs nog mycket för att förstöra denna.

Nej nu ska jag sluta babbla en massa och kika lite i klick! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0