..

Sådär nu har jag fått i mig lite i magen, men vad ska man hitta på nu då?
Har ingen lust till att göra något alls. Vill bara ligga här på soffan och vänta på att min man kommer hem. Sen lite senare ska man väl koka ihop något att äta med. Alltid lika svårt att komma på mat. Har ni några förslag? :P

Igår när bästa vän var här så sa hon att hon skulle färga sitt hår. Blev oxå sugen på att göra de men fan de är så dyrt att göra de hos frisöken. men måste ju göra de hos frisöken om jag vill ha den färg jag hade tänkt. Så de lär väl gå på en del. Men får se hur jag gör men är helt klart sugen på de iaf. Men ska nog ändå klippa mig i slutet av månaden om jag får mina pengar vill säga. Annars får jag väl snällt vänta lite till. Håret växer ju så de knakar. Fattar inte att de kan växa så fort. Och så blir de ju så tjockt med :( inge kul alls. Om nån vill ha lite hår så äre bara att säga till ;) Jag delar gärna med mig ;P

Ne nu ska jag se om de är nått bra på tv. Tror unga mödrar börjar snart.. sen ska jag invänta älsklingen.
Pussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0