28/01-11

Oj vad denna vecka har gott fort. Tyckte nyss att det var måndag och det var en evighet kvar tills det var fredag och vi skulle fira mig. Och nu är det fredag redan, :D Vilket betyder att jag ska bli firad av min underbara familj, även att jag går in i vecka 28 dvs att det är 84 dagar kvar till bf. Tiden går så fort så man inte hinner med. Snart är vår bebis ute :) så underbart och mysigt. Fast kommer nog att sakna sparkarna inne i magen när bebis väl är ute. Men då får man ju njuta av att se de lilla livet som man längtat så oerhört mycket efter.  Tänk att jag ska bli mamma, känns lite overkligt men man är nog mer beredd än vad man tror. Men man är ju ändå lite nervös sen när de där tio dagar har gått och man blir själv med bebisen när pappan åker och jobbar. Men det kommer säkert att gå kanon. Det är ju tur att man har familjen runt en som kommer stötta en sen. För de lär nog bli lite tuft i början innan man får in en bra rutin och så.

Tur att februari är så kort, sen är de bara mars och april eller ja halva april kvar sen har vi en bebis :)
Åh jag vill att de ska vara april nu och att all snö är borta och att allt är förberett och så .
Men jag får gott vänta ett tag till.
Men snart så :) 

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0