24/01-11

Goddag!
Vaknade strax innan älsk satte nyckeln i dörren för att komma hem på frukost. Han hade med sig nybakat bröd. Är han inte för gullig :)  tror att jag smälter. Gick upp då och åt frukost med honom innan han åkte tillbaka till jobbet.
Har ont lite var stans i kroppen och känner mig helt slut :S inte för att jag gjorde nått igår förutom att stå på Crostrainern men de lär väl inte ta kol på mig? Har ju ändå sovit nästan hela natten. Hade lite svårt att somna om fram emot morgonsidan pga av värk och lite bök i magen men somnade om till slut. Sen i fredags tror jag de var så fick ju älsk för sig att vi skulle byta sida i sängen, så har sovit lite dåligt pga av det med.
Har ni någon speciell sida som ni bara måste sova på?
Men ska ge de en chans iaf eftersom han blir störd på natten när jag går upp på toa. Hoppas de blir bättre inatt iaf.

Igår färgade ju jag och emelie mitt hår och ja, de gick ju inte direkt så bra. Så får väl snällt lägga ut de pengar hos frisören. :/ Surt för jag trodde verkligen att de skulle gå men icke. :( Nu ser jag inte klok ut i huvudet så vågar knappt gå ut :/
Man borde kunna köpa avfärgning i vanlig affär tycker jag..


Ne nu ska jag vila lite, lägga värme på magen och ryggen och vila huvudet ett tag som dunkar.. :/

Kommentarer
Postat av: rooisin

Kanske inte så bra att färga hår när man är gravid??

2011-01-24 @ 14:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0