23/01-11

Söndag idag, varför går alltid helgen så fort? Tycker bara att den springer iväg.
Vi skulle ha åkt och tittat på en bil idag men den var reserverad. :( så bara hoppas att dom inte vill ha den men förmodligen så kommer dom att ta den. Fan de hade ju verkligen varit toppen om vi hade kunnat få den. Men om den inte går så köper vi nog den. Då har vi även det problemet avklarat. Hoppas hoppas hoppas att den finns kvar imorgon. Försäljaren skulle ringa iaf.

Har nyss stått en stund på Crostrainern (stavning? ) Är helt skakis i bena nu efteråt men de var skönt att stå där en stund trots att det var jobbigt emot slutet. Just nu står älsk där och svettas :P ska försöka träna lite mer på den nu ett tag.

Om någon timme kommer Emelie hit, hon ska färga mitt hår. hoppas verkligen att det blir bra. Men de tror jag att de kommer bli. Fast är lite nervös :p Men i värsta fall så får jag färga om de om de inte skulle bli bra. Men man kan iaf prova själv för vill inte dirket lägga dom pengarna hos frisören för det är ju inte direkt gratis att färga håret hos frisöken. Så värt att prova själv.
Sen efter vi expremiterat klart med mitt hår bilr det god mat och film mys :)


Helgen annars har varit lugnt, igår var jag en sväng hemma hos mamma och pappa, lånade deras tvättmaskin lite snabbt. :) så tog vi en kopp kaffe, det är nästan ett måste när man kommer dit :p från min sida asså :)

Nej nu ska jag kila

Puss H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0