21/01-11

Hej!
Idag så har jag städat nu på förmiddagen, skönt att bli klar med de fort så man inte skjuter upp de och sen i eftermiddag har man absolut ingen lust alls. Men nu är de gjort och har även gjort rent badkaret vilket inte var de lättaste. De börjar liksom att snurra i huvudet på mig när jag böjer mig framåt. Rätt så otäckt för om jag står så länge så svimmar jag nästan. Hoppas de släpper efter graviditeten. Men de bör de väl göra. Har även startat en diskmaskin som går för fulla muggar. Så den är väl klar om drygt en timme.
Nu kan jag bara slappa och ta de lugnt, eller ta helg rättaresagt. Så skönt att städa i veckoslutet så slipper man ta de i helgen.

Nu ska jag ta de lugnt ett tag och tänka vad jag ska äta till  lunch :P

//H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0