17/01-11

HEJ!! =D

Idag är det en bra dag, undra om de kanske är för att jag har klippt mig idag? Känner mig mycket frä(sh)are men gud så fort mitt hår växer. Tycker inte alls de var länge sen som jag färgade håret och börjar redan få värsta utväxten. Frågade även vad de kostar att färga håret där och det skulle gå på typ 700-800 kr. Tycker ni att de är dyrt ? Dom hade nån slags kanpanj :P (herregud kan jag stava idag? )
Men får se hur jag gör men är sjukt sugen på att färga iaf.


Nej nu ska jag vila lite, har så ont i mitt ben. Dumma väderomslag :( fast de är otroligt skönt att snön håller på att smälta bort :D
Så vi slipper denna snö nån gång.
Bort bort bort med snön..


Pussssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0