14/01-11

Godmorgon, eller godmorgon är de ju inte längre, så säger Goddag ist :P
Ja kan ju börja med att tala om hur natten har varit, sovit och vaknat om vart annat :( får ju springa på toa hela tiden med. Sen blev man tröstig och vattnet vid sängen var ju såklart slut :( Lyckades iaf somna om i sängen efter att älsk gått upp och sov där tills han kom hem på första rasten och väckte mig. Så fick ju någolunda bra sömn på morgonsidan iaf.

Tänkte att jag skulle ta  och åka och handla lite nu så man slipper göra de sen. För vet redan vad jag ska fixa för mat idag :D det blir tacopaj, var så sugen på de ett tag nu så nu tyckte ja de var dags :P

Nej nu ska jag ta och fixa mig så jag kommer iväg någongång..

Tar  nog en sväng hem till mamma och pappa en snabbis med :P

// h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0