13/01-11

Goddag!
Denna morgon såg precis ut som igår, kunde såklart inte somna om efter att älsk åkt till jobbet. Eller jag var så hungrig att jag var tvungen att gå upp när han gick upp. Tog en smörgås och försökte somna om på soffan men nej. Tror inte att ja somnade om förens efter kl nio. Sov då typ till tolv. Så fick ju lite mer sömn iaf, skönt det.

Nu  har älsk nyss åkt tillbaka till jobbet efter att han varit hemma på lunch, så jag passade oxå på att äta lite. Så mätt är jag nu iaf. Bra för bebis med.

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på. Bara ta de lugnt tror jag.  Jag har ingen lust till att göra något så de kan vara skönt med en slappdag. fast de känns som att jag bara har sådana nu för tiden. Men man ska ju passa på att vila nu innan den lilla kommer. För då lär de inte finnas nån tid till att vila.

Nej nu ska jag sluta babba en massa trams och kika lite på andra bloggar :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Lisa

när är bebisen beräknad att komma då? =)

2011-01-13 @ 21:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0