12/01-11

Godmorgon!
Vad gör jag uppe nu ? Jo jag kunde så klart inte somna om efter att sötisen hade gått till jobbet . Provade att lägga mig i soffan men nej de hjälpte inte de heller. Konstigt med tanke på att jag inte somnade förens vid ett tiden inatt. Varför tar de så lång tid innan man somnar för? Och sen dessa tidiga mornar ? JAG VILLL SOVA.....
Nu när man får sova då går de inte, hur ska de då gå sen när man inte får sova, då lär man ju inte vilja göra något annat än att just sova. Lär ju ta alla möjligheter som finns då. Får förberedas på många vakna nätter. Men så är ju livet som mamma :) Huvudsaken att den lilla mår bra.


Fick reda på igår att min sötis är jätteduktig på att göra hemsidor. Nu gäller de bara att få honom att göra min blogg :P får försöka övertala honom. Inte viste jag att han var så duktig. och detta har han döljt för mig under alla dessa år :P hehe,  Om inte annat så kan han ju lära mig ;) För vill ha en ny blogg design, för jag kan absolut inte göra de :(

//H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0