11/01-11

Många ettor i dagens datum :P

Nytt år och jag har varit urusel på att skriva igen :( jag måste verkligen bli bättre på att skriva.

Idag har jag iaf varit iväg en sväng med mamma på ett ärende. Sen tog vi en kopp kaffe hemma hos dom, gud så gott de är med kaffe. Måste nog ta och skaffa mig en kaffebryggare snart. Kan ju inte åka hem till mamma och pappa varje gång jag är sugen på en kopp kaffe. Kanske ska ta och önska mig en i födelsedagspresent :P Så slipper jag köpa en själv. Fast egentligen så tycker jag att jag börjar bli för stor för födelsedagspresenter och julklappar och sånt där. Men sen när man väl får de så är de ju kul :) Så lite barnasinne har man väl kvar.

I helgen så målade vi om inne i sovrummet så då passade jag på att ta ner julgardinerna, så man kanske ska ta och sätta upp dom andra, ser ju så tomt ut utan gardiner och de ekar något enormt där inne fast det är  fullt med möbler. Tänk så mycket ett par gardiner kan göra. Ska väl passa på att ta bort julstakarna med. Och ställa dit lampor ist :P polcka bort julen. Inte för att jag har så mycket att plocka bort men lite finns de iaf.

Snart eller ja om en timme drygt kommer min man hem. Så man kanske ska börja planera lite inför middagen med.

Ne nu ska jag kila.

Puss H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0