09, Tio saker ni inte visste om mig

Oj, svårt men ger det ett försök :P

1. Jag älskar klakskor, skulle kunna köpa alla jag ser.
2. Jag älskar att köra bil. Ibland kan jag bara sätta mig och köra runt.
3. Jag är jätteduktig på att döda blommor, men peppar peppar så har jag hållt dom vid liv som svärmor gav oss :)
4. Jag är beroende av läppsyl, helst ska det vara försvarets hudsalva.
5. Jag är en riktig ljusmänniska, kan tända massor av ljus.
6. Jag tycker om att titta på disney channel :P haha
7. När jag väl kommer till skott så är jag en riktig bokmal.
8. Jag är väldigt kramgo, ibland när älsk kommer hem från jobbet skulle jag bara kunna lägga mig på honom och krama om och pussa på honom i evigheter.
9. Jag är lite lat av mig, men det ska bli ändring på de när bebis kommer :)
10. Jag ÄLSKAR att handla kläder :D


Sådär de var kanske inte så svårt som jag trodde :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0