03, Min familj

Jag har en väldigt nära relation med min familj.
Min familj består av min underbara mamma som gör allt för att sina barn ska må bra ibland kanske lite för mycket. Hon är lika duktig på att prata som mig ;)

Min pappa jobbar som Polis, trivs med sitt yrke och ja han är en underbar pappa.

Min bror är datatekniker men försöker komma in på polishögskolan, följa pappas fotspår :P Tyvärr går vi om varnadra allt för ofta hemma hos mamma och pappa men när vi väl träffas så är de så mysigt så. Älskar dina kramar älskade bror :)

Utan min familj skulle jag nog inte vara den som jag är idag, jag har växt oerhört mycket som person under dessa år och jag vet att jag alltid kan luta mig mot min familj. Dom finns alltid där och ställer alltid upp för mig.

Ja vet inte vad man mer ska berätta.

Älskar min underbara familj ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0