02, Min första kärlek

Jag har bara haft ett bra förhållande, och de är med mannen som jag lever med idag. Innan jag träffade honom hade jag bara en massa strul killar, som inte alls var bra för mig.

Men så en kväll när jag var hemma själv satt jag inne på lunar som då var som facebook är idag kilckade jag mig in på klotterplanket, jag var lite uttråkad och viste inte vad jag skulle göra. Kikade runt lite där och hittade en söt kille. Skrev till honom och vi bytte sen msn adress där vi pratade dagligen. Efter ett tag bytte vi mobilnummer så vi pratade även över sms. Månaderna gick och jag kände att jag ville träffa denna person, nackdelen var bara att de var 45 mil mellan oss. Men han bestämde sig för att komma och hälsa på mig överen helg. sagt och gjort helt plötsligt stod han på min uppfart. Jag var så kär så jag inte visste vart jag skulle ta vägen.

Vi hade distansförhållande i ungefär ett år, sen flyttade han hit till Eskilstuna. Och nu idag sitter jag i våran lägenhet i Eskilstuna. Med VÅR bebis i magen. Fem år senare. Fem år!!

Den 18 februari har vi varit tillsammans i fem år. Tänk att åren går så fort.
Och jag är fortfarande lika kär i honom som jag var då vi möttes för första gången, ibland när jag tittar på honom vill jag bara kasta mig om halsen på honom. Han är mannen i mitt liv och jag älskar honom av hela mitt hjärta.

HAN är min första kärlek!!

Kommentarer
Postat av: sarah

så himla gulligt skrivet, grattis! :D

2011-01-12 @ 17:49:19
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/
Postat av: Anonym

ni är världens finaste ihop <3

2011-01-13 @ 21:18:11
URL: http://emeliedahl.blogg.se/
Postat av: Bea

Tiden går fort :-) fem år för er och sex års förlovning ( om man nu räknar förlovning när man är gift) för oss :-) härligt med Bebis :) önskar Er all lycka och välgång i livet!



Kram Bea

2011-02-07 @ 23:54:57
URL: http://violitetill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0