01, Om mig

Jaha vem är jag då? Jo mitt namn är Helén Junttila och jag bor i Eskilstuna med min sambo Andreas i vår lägenhet i gredby. (Rätt så centralt) Nära mamma och pappa :P Jag är född och uppvuxen i Eskilstuna. Mitt liv började på bb den 26 januari 1989. Jag är en glad och sprallig tjej som tycker om att laga mat, umgås med vänner och min familj. Min familj betyder jättemycket för mig och jag har en bra relation med dom.

På min fritid (som jag har gott om nu för tiden) umgås jag med mina vänner och min familj. Även min underbara sambo. Tycker om att ta de lugnt på kvällarna och mysa till en bra film. Utelivet är inget för mig då jag redan är klar med den delen av livet. Kan vara kul att gå ut någon gång ibland, men inte allt för ofta. Och nu går de ju inte eftersom jag och Andreas väntar vårt första barn. Så då blir de mysiga hemmakvällar ist. Men de lider ja inte av :)

Nej nu vet jag inte mer vad jag ska skriva :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0