:D

Nu har jag och Älsk kommit överens om en sak, eftersom han har haft min mobil idag på jobbet så vet och förstår han  att jag vill ha en ny. Så jag kommer att köpa en ny, fast denna gång kommer jag köpa den lös. Då behöver jag inte oroa mig över de där med biningstiden och när den gått ut så kan man byta om  man så känner för det.
Har ju haft hans mobil idag och pillat p¨å den och tror inte att jag kommer behöva en mobil med tanjentbord. Det är ju såklart en smak sak. Har även hittat mobilen som jag vill ha och det kommer bli en Nokia C7, den har bra kamera, man kan facebooka med den och blogga med den, ja den har det som jag vill ha helt enkelt. Så den kommer det nog att bli. Får dock hålla ut till mitten/slutet av februari innan jag kommer att beställa den. Vill kika på den i affären och så och känna lite på den innan jag beställer den. Men jag är säker på att det kommer att bli denna.

Den kommer inte att bli så dyr heller, vilket är bra eftersom bebis är på väg.
De lär nog bli lite tjat om denna mobil tills jag har den bara så ni vet :P
Men de får ni vänja er vid. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0