28/02-11

Som ni märkt så har jag inte skrivit på ett tag, men det beror på att jag haft sådan hemsk värk hela förra veckan. Dessa foglossningar tar kål på mig ibland.
Men lite har vi fixat under helgen iaf. Varit och hämtat en säng, en resesäng, en babysitter, en stol och en bärsele. Så det börjar arta sig sakta men säkert. Sen när älsk kommer hem så ska vi fota lite grejer som vi vill bli av med och lägga ut på blocket. Så vi får lite mer plats. För de lär väl behövaas när en vilding är på väg :P Eller ja vi vet ju inte om de är en vilding men alla barn lär väl inte vara lugna och fina hela tiden.
Sen när jag bärt upp allt från bilen tänkte jag faktiskt ta mig ett skönt bad. Är så torr i kroppen så tänkte ta lite hemma spa :) Synd bara att jag inte har någon ansiktsmask att lägga på. Får inhandla de nästa gång jag är och handlar.

Nej nu ska jag hämta resten som är kvar i bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0