12/02-11

Goddag :D
Blev sängen rätt så tidigt igår men de hade nog med att göra att jag var uppe sen kl sex igår morse. Kubde ju inte somna om. Eller jag ville ju bara lära mig och fixa grejer med mobilen så de var därför. Men nu är jag iaf utvilad. Gick upp vid kl 10. Sen har jag inte gjort så mycket, tagit ett varv runt lägenheten med damsugaren och tittat lite på tv med sötis. Försökte även gå igång bloggen via mobilen men de var lite krångligt eller så gjorde jag inte rätt. Så lät de vara. Just nu lyssnar jag på lite musik. Blir nog bara en slapp dag idag. Ska bära upp lite på vinden bara men de behöver jag hjälp med så älsk får hjälpa mig.
Ska väl hitta på något att äta till middag oxå. Hm, får tänka ut nått.

Ne nu ska jag inte babbla en massa. Tänkte ta mig ett äpple ;)

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0