11/02-11

GodKväll!
Nu slipper ni höra mitt tjat om mobilen, vi åkte nämligen till Västerås igår kväll och köpte varsin. Så nu har jag den äntligen. Anledningen till att vi köpte dom redan var att dom var 300 kr billigare och då slog vi till. Tur var väl det för det fanns bara två kvar i svart. Vet inte hur många de fanns i min färg men inte så många skulle jag gissa på. Dom verkar gå åt som smör. Så större delen av dagen har jag lärt känna nya mobilen och jag kan bara säga att jag ÄLSKAR  DEN. Ska bara få igång så att man kan blogga från den med. Men vet inte om de är svårt, någon av er som vet?

Nej nu ska jag kika på en film. Absolut makt heter den, den går på trean ;)

Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0