09/02-11

Blev upphämtad av Emelie, hon ville ha sällskap ut till Elgiganten för att ev köpa en mobil. Men de hade höjt priset på den som hon sa i helgen att de skulle göra. SÅ de blev ingen mobil för henne. Men hon lär väl beställa den. (  Hon vill ha samma som mig ;) )
Efter elgiganten tog vi oss ner på stan för att käka lite, sen satt vi där bara och snackade en massa goja, :P som vanligt. Så har nyss kommit hem och tänkte ta mig en kopp kaffe. Sen tänkte jag läsa lite i min bok så jag blir klar med den någon gång. Och såklart invänta sötisen.

Hade fått en kommentar av en gammal vän <3 som undrade om de blivit vår i Eskilstuna än
Och nej Baiden, snön finns kvar. Men önskar att den försvann. Så trött på snön nu.



Nej nu ska jag njuta av mitt kaffe och boken ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0