07/02-11

GOddag :)
Idag är det måndag, dvs ny vecka :P
Denna vecka har jag inga direkta planer, ska bara hjälpa mamma med lite grejer :) Lite bil ärenden, Har ju inte vår bil denna vecka så känner mig lite strandsatt så får göra saker jag kan på gång avstånd.

Mulet väder är det idag med :( ingen hitt, Tänk om bara snön kunde smällta bort lite fortare och solen kunde titta fram lite mer. Så att det snart blir vår på riktigt.

Helgen då?
Ja i fredags när mannen kom hem så åt vi lite tacos och bara myste, tittade på tv och sen fram emot 00 blev de nån film. Kommer inte ihåg vad den heter men den var bra, den gick på tv så. Eller de gick två bra efter varandra så tror inte att jag kröp ner under täcket förens vid halv två .

Lördagen, åkte vi till Elgiganten för att klämma och känna på mobilen, Nokia C7. Så vi klämde och kännde och pillade lite. Älsk bestämmde sig även för att även han ville ha en sådan. Så de blir nog två st sådana. Men måste ju tyvärr vänta tills slutet av februari innan jag kan beställa den. Fast jag har god lust att göra det nu nu nu nu nu..... Men jag får vänta.. Den som väntar på något gott... :P
Men februari bör ju gå rätt så fort eftersom de är en kort månad på bara 28 dagar. Och de är ju redan den 7:e så det är ju bara 21 dagar kvar. Det ska jag nog klara av. :)
Nu drev jag iväg igen, men iaf efter att vi hade varit och tittat på mobilena så åkte vi hem till mamma för att se vad hon hade för sig.  Hon hade en städ dag så jag tyckte de var på tiden att ta en kopp kaffe. Klockan var ju ändå lite över tre. Och tre kaffet är ju viktigt ;) Så vi tog en eller två koppar och satt och babblade en massa. Sen helt plötsligt så var klockan efter fem och då kom pappa hem. Vi bestämde oss för att äta där fast med egen mat så vi fixade de, Blev även kvar över melodifestivalen och klockan blev nog tio innan vi kom därifrån. så det blev en lång dag hemma hos dom :) men de är alltid lika trevligt.

Igår söndag, hade vi bara en slapp och mys dag, även en tvättdag.
Så de säger väl allt om söndagen. Kollade på tv på kvällen och myste :)

Så har vår helg sett ut.
Vad har ni gjort i helgen? :)

Kommentarer
Postat av: Baiden

Du har så rätt Helén, den som väntar på något gott.. Låter som ni hade en riktigt mysig helg, är det mycket snö hemma i Tuna? Här i Norrköping är det nästan vår, lite isigt på gatorna men idag strålar solen. Stor kram på dig (och magen :D) // Baiden <3

2011-02-09 @ 13:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0