03/02-11

Idag när jag vaknade och tittade ut genom fönstret så såg jag att de regnade.. Skönt tänkte jag, då försvinner snön fortare. Bara det inte fryser på sen och blir is bana ute.. Ingen hitt. Nu vet jag inte om de regnar fortfarande eller om de har slutat att regna.. Men de blåser som sjutton ute iaf. Det både hör och ser jag.

Jag vill ju ha en ny mobil. Men  har ju fortf binningstid kvar på min som jag har nu. Men igår så lyckades jag övertala andreas om att vi skulle byta mobil så jag får känna på hur det är att ha en toutch, har ju en vanlig med knappar. Jag vet jag är gammalmodig men när vi skulle byta sist så ville jag inte ha en toutch mobil, Vilket jag såklart ångrar idag. Men nu har jag hans så jag ska känna hur de är och så. Tycker det går bra men är såklart lite ovant. Sen hoppas jag att jag kan byta lite innan så jag slipper vänta tills mitt går ut helt. För vill ha en ny nuuuu.. Men får vänta lite till, så kanske den hinner gå ner lite i pris med. För lär ju inte ha råd med en som är hur dyr som helst sen eftersom vi väntar på bebis.

Idag ska jag väl försöka komma till skott att småplocka lite här hemma.. Men först så tänkte jag se två avsnitt av sjukhuset. Kanske ta lite ostkaka till det ? ;)

Nej nu ska jag kika lite på tv...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0