01/02-11

Idag är det den första Februari. Oj så fort tiden går, snart är det April :D Man kanske ska börja införskaffa sig lite saker? :P Det kanske inte är en sån dum idé. ;)

Igår blev det inte så många inlägg och det berodde på att jag hade en dåålig dag. Det var inte min dag helt enkelt. Dessa hormoner kommer ju hur som helst och gör vad som helst med en, ena sekunden kan man vara glad och andra kan jag gråta.. en sådan dag var det igår.

Idag är det tråkväder ute, jättemulet och tråkigt, men det är iaf plus grader så de är ju bra så vi blir av med denna snö någon gång. Så trött på skiten. Det får gärna vara lite kallt men inte denna snö. Bort med den. Men om de fortsätter att vara såhär så kommer snön nog att försvinna sakta men säkert. Skönt.

Så idag vet jag inte alls vad jag ska hitta på. Har ingen bil heller så får hålla mig begränsad. Finns ju alltid lite småplock att göra här hemma och damma tex.
Annars så har jag ju min sex and the ciyt box som jag kan kika på :)
Men innan de kanske man ska ta och äta lite lunch ?

Aja, nu kom posten så ska ta upp de och ge mina blommor lite vatten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0