Så nu ligger jag i sängen under mitt under...

Så nu ligger jag i sängen under mitt underbara täcke :) glömde säga förut att jag har klippt mig idag och det blev jätte bra :) är så skönt att man har hittat en bra frisör som man trivs hos och som klipper en som man vill :) och det är inte dyrt heller. Kostar bara 150 kr :) medan jag var och klippte mig så var Isabelle hos min mamma :) sen efter det kom bästa Emelie över och slängde i färg i mitt hår så nu är jag ny färgad med :) tack bästa du. Det blev jätte bra och jag är nöjd med färgen. Var lite skeptisk när jag köpte färgen men när jag ser resultatet så är jag jätte nöjd :) nu ska jag snart ta och sova. Börjar bli mer och mer nervös.. Men det kommer gå jättebra :) ser även fram emot det :) såklart! Åh vad jag älskar mina två älsklingar, Andreas och Isabelle. Jag älskar er massor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0