2 December 2011

Oj var ett tag sen som jag uppdaterade från en dator.. :P

Men som ni vet så är jag inte så mycket på datorn längre och då blir det inlägg från mobilen. Hilma smidigt att man kan blogga även från mobilen.. Annars skulle det inte bli många inlägg.. ;)

Veckorna går så man knappt hinner med. På söndag är den stora dagen här. Vår lilla älskling ska döpas. Så börjar bli aningen nervös inför det. Som tur är så har jag min mamma till hjälp. :) Vad skulle jag göra utan henne..

JAG ÄLSKAR DIG MAMMA ♥

-------

Isabelle sover för natten, killarna sitter och spelar NHL och de har de gjort hela dagen.. :/ Eller ja sen Andreas kom hem från jobbet.. Fick bara se en liten snutt av Idol.. Så nu sitter jag här och har tråkigt.. Sitter och funderar lite på julklappar..

Ne nu ska jag kolla upp lite grejer och sen blir det nog sängen.. Ska försöka slänga in ettt gonatt inlägg med sen..

Puss På er 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0