Tisdag

Godmorgon!
Var så trött igår och har sovit hela natten.. dock vaknat av att de kommit in och gjort sina kontroller men annars så har jag sovit hela natten. Var jättetrött imorse när dom kom in och väckte mig, ville inte riktigt gå upp men var snäll och gjorde det ändå.. :P

Sen kom läkaren och jag får permis även idag :)
Lika länge som igår :)

Så nu sitter jag här klar och väntar på att jag ska bli hämtad..
Pappa Andreas och mormor är och vacinerar lillpluttan :(
Ville ju vara med, men hoppas på att hon vill gosa sen när jag får träffa henne.
Hoppas hon inte får några biverkningar bara.. lite feber brukar dom ju få så det är man ju beredd på.. Men man tycker ju så synd om dom små liven.. :/

Nej nu ska jag kolla runt lite innan det är dags att packa ihop..

// Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0