Tisdag

Hej!
Under gårdagen var vi hemma hos mina föräldrar. MIn pappa ville träffa Isabelle innan han skulle börja jobba. Så vi tog oss en promenad dit. Fikade lite och pratade bara :)
Sen la jag mig och vilade en stund. Efter att jag vaknat gick vi hem igen och hämtade bilen för att åka till Jysk som hade billiga mattor. Så vi köpte två st och sen köpte älsk en ny kudde till sig. JAg ska sova med den inatt och se om det är något att ha. Om det är så så ska jag oxå köpa en. Men vill prova den först för den var inte så där jättebillig.. Och då var den ändå på rea..

'Men det återstår att se imorogn om det blir en ny för mig eller inte..

Hela morgonen och förmiddagen har Isabelle varit väldigt gnällig och har bara velat vara i famnen.. Hon har även varit jätte trött så hon har sovit en hel del. (hon sover nu tex). Vet inte varför hon är så gnällig.. ?
Hoppas det går över nu om hon får sova en stund..

Hon har hållt mig vaken sen typ kl 8 så man börjar bli lite trött själv med..
Kanske oxå ska lägga mig och vila en stund..
Pappa Andreas kan inte klaga på att han är trött för han har sovit bra länge..

Idag ska vi nog bara vara inne. Det behövs städas så ska se om jag orkar det.
Behöver verkligen ta ett varv med damsugaren iaf i köket..

Nej nu ska jag kolla runt lite och sen vila en stund..

// Helen


Kommentarer
Postat av: maddlur

Vilken söt dotter ni har! Jättefin! Hoppas du mår bättre nu. Kram från mig

2011-08-11 @ 19:06:35
URL: http://maddlur.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0