Söndag

Hej!
Oj, det var ett tag sen som jag skrev ser jag. Men har inte haft tillgång till dator och sen har jag inte haft några pengar på min mobil så har inte kunnat blogga från mobilen heller.. :( Men nu har jag pengar igen så ska försöka börja uppdatera mer. Har även haft lite ont så har vilat en hel del och myst en massa med min underbara lilla familj.

Igår kom  mamma på besök och Isabelle skrattade jättemycket. Aldrig hört henne skratta så mycket.
Fick en liten tår i ögat. :)

Idag har jag lite ont så det blir nog bara att ta det lungt.
Men får försöka ta oss hem till mamma en sväng för pappa jobbaar så inte så kul för mamma att vara själv..
Sen vill jag även ut till farmor en sväng <3

Nej det var väl det som har hänt de senaste dagarna..

Nu vaknade Isabelle så ska gå och ta upp henne..

// Helen


Kommentarer
Postat av: sarah

lägg in bilder helen :)

2011-08-22 @ 13:10:26
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0