Nu har jag krypit ner under täcket.. Mycke...

Nu har jag krypit ner under täcket.. Mycket skönt, lilla Isabelle ligger bredvid i sin säng och sover så gott :) hon fick lite mat för en stund sen så nu sover hon för natten. Får vi se hur länge hon sover imorgon. Imorse sov hon till kl 8. Och då somnade hon vid halv tio igår. Så sover bra om nätterna gör hon ju iaf :) inget man kan klaga på. Man blir ju bortskämd. Men hon är så duktig vår lilla sötnos. Tycker det är så mysigt när hon somnar i famnen :) lät henne ligga kvar en extra stund bara för att det är så gosigt :) lite mamma dotter mys :) <3 Nej nu ska jag oxå försöka att sova. Börjar bli trött. Sen får vi hoppas att pappa A inte kommer till sängen så sent. Nu ska jag lyssna på min favo låt och sen sova. Godnatt på er :) sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0