Måndag

Måndag idag ja och denna dag har varit rolig för en gångs skull.
Fick nämligen komma hem på permis idag, det var så otroligt skönt att få komma hem. Jag saknar verkligen mitt hem. Dock var jag väldigt trött men jag fick iaf vara hemma under dagen. Låg och vilade en stund i vår säng och det var så otroligt skönt att äntligen få ligga i sin egna säng. Somnade till en stund, sen tog jag mig en dusch vilket oxå var skönt att få duscha hemma. Är ju inte samma sak som att duscha här på sjukhuset även fast man har eget schampo och så.. klart lite bättre blir det ju men ändå inte samma sak.

Sen åkte vi hem till mina päron där min lilla älskling var.. Hon sov så sött när vi kom dit så jag fick lust att krypa ner bredvid henne. Men jag får ju tyvärr inte plats i insatsen till barnvagnen.. :P

Så vi satt och pratade lite och fikade lite. Fick en as god parfym som mamma och pappa hade köpt till mig på deras semester.. Det var verkligen en helen parfym. Hur kan dom träffa så rätt ? :)

Myse lite med lillpluttan sen när hon vaknat men hon ville inte vara hos mig så länge.. :( Känns nästan som att hon kommer glömma bort  mig nu när jag är borta så mycket.. Men mamma sa att hon inte kommer det. Mamma är alltid mamma!! Men blev endå lite ledsen.. :(

Ska försöka läsa igenom de bloggar som jag följer och sen blir det nog sängen tidigt ikväll. Är rätt så trött efter dagen..

// Helen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0