Hej! Var ett tag sen som jag skrev men hel...

Hej! Var ett tag sen som jag skrev men helgen var helt full av grejer och sen när man har fått en ledig stund så har man varit så trött eller inte haft ork. Isabelle har ju fått för sig att hon ska vakna mitt i natten. Har hon ju inte gjort sen hon var riktigt liten. Så man är ju lite trött. I lördags var vi i parken zoo hela familjen. Sen åt vi god mat hemma hos mina päron. Pappa Andreas skulle Bowla och äta ute med några kompisar. Kvällen blev sen och Isabelle somnade för natten hemma hos mamma och pappa. Så hon sov kvar där. Var skönt med sovmorgon på söndagen. Berättar snart om söndagen men nu måste jag ta Isabelle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0