Hej :) ligger i sängen bra tid även denna ...

Hej :) ligger i sängen bra tid även denna kväll. Fast inte var jag piggare idag för att jag la mig tidigt igår. :( idag har vi varit ute på en promenad. Först gick vi till mina föräldrar. Sen till Tuna park för att köpa ett par skor. Men dom fanns inte där i min storlek så fick åka till stan för att köpa dom. NU är dom äntligen mina :) som jag har längtat efter dom :) på Tuna park köpte vi två pyjamaser till Isabelle :) hon kommer bli så söt i dom :) efter stan och Tuna park har vi bara varit hemma. Blev rätt trött efter promenaden eftersom jag inte är helt återhämtad än.. Men jag försöker iaf.. Så när vi kom hem tog jag mig en liten lur och sen hade även min bok kommit som jag beställt så har börjat läsa lite i den :) verkar as bra :) den heter jag saknar dig, jag saknar dig. Den kommer även ut på bio snart. Om den inte redan har gjort det? Det är det som hänt under denna dag :) nu ska jag sova. Godnatt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0