Hej :) dagen idag har varit lugn. Vi tog o...

Hej :) dagen idag har varit lugn. Vi tog oss till barnens hus för att titta på en ny barn vagn. Jag vill ju ha en med svängbara hjul så håller på att övertala Andreas om att vi ska skaffa en sådan. Men frågan är ju bara vilken. Finns ju hur många som helst att välja mellan. Så svårt. Men vi ska ha den nuvarande vagnen över vintern iaf. Så blir nog inte förens till våren som vi byter. Och då har vi säkert hunnit ändra oss flera gånger. Efter barnens hus åkte vi och handlade och sen hem till mamma en sväng. Sen efter det har vi bara varit hemma. Isabelle ligger i sin säng och har nyss somnat. Jag ligger oxå i sängen tro det eller ej. Var länge sen som jag la mig vid denna tid men tänkte försöka somna tidigt ikväll. Får se om jag lyckas somna. Finns ju ändå inget att se på tv. Andreas tittar på tråkig fotboll just nu så inget jag vill se. Brukar ju bara titta på fotboll om aik spelar. Men då tittar jag ju bara för att Andreas vill det. Fotboll är ju så tråkigt att se på. Springa och jaga en dum boll. Nog om fotboll. Vi pratade lite förut idag om att kanske ta en trip till Ikea någon dag. Frågan är bara vilken dag. Hittade lite som jag ville ha därifrån :) Nej nu ska vi se om jag lyckas somna. Annars får jag vara uppe en stund till. Godnatt på er / Helen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0