Godmorgon. Som jag skrev i förra inlägget ...

Godmorgon. Som jag skrev i förra inlägget att jag trodde att Isabelle var trött och skulle sova för natten, det var ju bara att glömma. Helt plötsligt blev hon pigg och låg och skrattade när pratade jättemycket. Hon har kommit på ett nytt ljud som hon kör med hela tiden. Gullungen. Hon somnade iaf till sist i soffan men då var klockan nästan 23.00 så lite sent blev det men hon somnade av sig själv. Annars brukar hon vilja somna i famnen. Och hon sov fram till halv 8 :) helt okej. Nu ligger hon och fladdrar med armarna och Gäspar lite. Lite bökande måste det få vara, så länge hon inte klagar så. Men det kommer hon nog snart börja göra för nu fick hon hicka och det är inte populärt :( Stackarn. Nej om man skulle försöka bota hickan på henne och sen försöka få lite mer sömn..? Låter bra tycker jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0