God kväll :) eller natt snarare.. Idag har...

God kväll :) eller natt snarare.. Idag har vi varit en sväng hemma hos mina föräldrar så att pappa fick träffa lilla Isabelle. Han har ju jobbat hela helgen så har inte hunnit träffa henne. Sen blev det så att hon stannade kvar där och ska sova där inatt. Känner att jag behöver få sova ut. Men bara för det så kommer jag säkert att vakna tidigt, skulle inte förvåna mig. Under kvällen har bästa vän varit här så vi har snackat lite skit, tittat på fotboll och tittat på film :) as bra men otäck.. Vill inte gå in på vad den handlar om för då blir jag bara rädd igen. Kan berätta imorgon när det är ljust ute.. Känns så tomt nu när inte Isabelle är hemma. Man känner verkligen att det är någon som fattas. Men har som tur en av hennes Snuttefiltar som jag får lukta på under natten :) Nej nu börjar jag bli skapligt trött så ska sova nu. Ska bara tvätta bort sminket först.. Godnatt på er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0