God kväll:) dagen idag har varit lugn. Fic...

God kväll:) dagen idag har varit lugn. Fick besök förut av Andreas syster och hennes pojkvän. Sen tittade vi på fotboll. Jag och Isabelle hade inget annat val men det var helt okej. Aik vann ju som tur var :) sen åt vi mat, gjorde enkel mat så det blev Spagetti och Köttfärssås. Hade typ inget hemma och Hade knappt några Ingridienser till Köttfärssås så fick ta det jag hade men det blev rätt bra ändå :) efter maten gick vi hem till mina föräldrar för att hämta vagnen som var hos dom. Var rätt skönt att gå så vi gick en liten omväg hem och tittade lite på några hus :) efter promenaden har vi bara varit hemma och sett på film och myst. Har tvättat upp lite av Isabelles nya kläder så hon kan börja använda de snart. Hon var lite grinig ett tag men hon somnade till sist i soffan. La nyss in henne i sängen så nu sover hon för natten. Jag börjar oxå bli lite trött så får se hur länge jag orkar vara uppe. Får se om det är något bra att se på tv annars blir det nog sängen snart. Ska bara vänta på att tvättmaskinen ska bli klar och hänga upp det. Nej nu ska jag se om det finns något bra att se på tv. Sov så gott. Godnatt på er :) / Helen


Kommentarer
Postat av: sarah

tack för att vi fick komma och tack för hjälpen ;)

Ni får komma och hälsa på oss när vi får eget =D Ja hon är så söt och det är min lilla prins också, haha! <3

2011-08-22 @ 11:21:05
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0