Fredag

Det går bättre och bättre tycker jag att vara hemma. Dock blir jag ju väldigt lätt trött men jag försöker sova en stund varje dag. Idag sov jag nästan två timmar.. Men det var verkligen skönt.

Imorse var jag till vårdcentralen för att lämna lite prover, det gick bra men jag hade med mig mamma som sällskap. Tycker ju inte om att bli stucken men det gick bra. Man börjar ju bli lite van nu att bli stucken.. Har ju blivit det dagligen i nästan två veckor.

Efter det åkte jag hem och åt frukost eftersom proverna skulle vara fastande.. Sen under dagen har det gått bra och jag har mått bra.. Inte haft så jätteont. Tar ju tabletter för att jag inte ska ha ont..

Till middag idag blev det lassange.. Som underbara svärmor gjorde.. :) Hon lagar så god mat :) Hon med familj kom inatt och ska stanna över helgen.. Är så kul att dom kom trots att jag inte mår sådär jättebra men det är skönt att ha dom här. :) Tycker ju om dom så mycket :) <3

Just nu åkte dom hem till mina föräldrar för att lämna lite plantor och hämta vagnen. Så skulle dom ta en promenad tillbaka. Sen får vi se om dom åker ner  på stan i kväll. Det är ju Åfesten.
Jag kommer dock att stanna hemma.
Kommer inte orka med att gå där nere och speciellt inte när det är så mycket folk.
Jag är ju fortfarande så pass svag i kroppen så det är nog bäst att jag stannar hemma.
Vill ju inte riskera att bli dålig eller ta ut mig allt för mycket.

Lite tråkigt att missa Åfesten men det är nog bäst att jag är hemma och samlar krafter och tar det lugnt.. även fast jag vill ner.

Får hoppas att det går någon bra film på tv ikväll som kan underhålla mig :)

Nej nu ska jag kolla runt lite och sen titta lite på tv..

Hoppas ni får en trevlig kväll :)

// Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0