..

Under söndagen vad det ju veterandag så då var vi på Ekeby flygfält och tittade runt :)
Nästan hela familjen var med. Alla utom Lina.
Var dock tvungen att gå tillbaka till bilen efter en stund eftersom jag blev så sjukt slut i kroppen. Men efter att ha vilat kroppen lite i bilen så gick jag till dom andra igen.
Pappa bjöd på slagsta glass. Årets första. Äntligen. Så gott :)

Sen bar vi oss hem åt och så smånging om så åkte vi hem till oss.


Måndagen tog vi det bara lung och på kvällen kom Emelie på besök så tittade vi på en film. Fick ont igen då så var tvungen att gå och lägga mig med det gick över efter ett tag.


Tisdag var det igår och då tog vi en promenad hem till mina päron för att hämta vagnen som var där. Sen tog vi en liten omväg hem.

Idag har vi varit och handlat. Sen var vi hemma en sväng hos mina päron för min pappa har lagat min dator som har varit trasig ett tag. Men nu fungerar den igen :)
(skriver på den just nu )

Isabelle sover för natten  och jag  ska nog oxå gå och lägga mig om en stund. Börjar bli trött, iaf i kroppen..
Har ont i ryggen. :(

Hoppas att Isabelle sover hela natten nu och inte får för sig att vakna vid 2-3 tiden om natten som hon har gjort de senaste nätterna.. :/ Man blir rätt seg då när man är van att få sova hela nätterna. Men hon utvecklas ju så det är klart att sömnen får stryk på de sättet då. Hon är ju inte skriki eller så utan hon vill ha nappen, mat eller ny blöja.

Nej nu ska jag ta och avsluta detta inlägg och gå och se till min lilla älskling..

Godnatt på er..

// Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0